M2k2_i-2 Mericylmz valla çok zor gidiyor mide bulantısı konusunda ve hala çok yorgun hissediyorum kendimi Hani bu aylar balayıyfı🥺birde bizim cinsiyetimiz de ortalığı karıştırdı oda can sıkıcı oldu yani benim güzel geçmiyor 🥺
miniklestane Mericylmz 2 gün güzel 1 gün yataktan çıkamamalı anlayamadım ki hani bi 14. Hafta rahatlayacaltık 🥺
Hemsireanneeeee Mericylmz 14 haftalığız biz de ama benim de bulantılarım devam ediyor ne yazık ki , ve kasık ağrılarım başladı
Sirine34 M2k2_i-2 of bu aynı ben 14. Aydan merhaba hala yorgunluk uyuma isteği kusma 🤢 ne zaman geçecek gerçekten kötüyüm bir de üstüne gaz sıkışması mide yanması hat safhada 😓😓
M2k2_i-2 Sirine34 valla afedersin ama çevremde diyorlar işte balayına girdin diye diyorum ki ayısını çok iyi yaşıyorum da balını daha görmedim 🙈😁
M2k2_i-2 Betul11 bacım önce kız dediler sonra erkek dendi bugün dedim başka doktora gideyim neyse radyologa göründüm bugün de oda dedi yüksek ihtimalle kız ama net değil net olması için biraz daha bekle bu arada 15+3 üz
miniklestane Kilo alımlarınız nasıl bu arada benim bel bölgem kalınlaştı biraz karnım çıktı 1 kilo almışım toplamda ama genel anlamda olumsuz bi ruh hali mevcut
meryemy 13+5 prilam kullanıyorum iki günde bir yoksa hemen çıkarıyorum bir de sabah uyandığım da zor geliyorum kendime buzlu suya kafamı sokuyorum ayılmam lazım evden çalışıyorum iş başı yapmam gerekiyor çünkü
Emineclk Hemsireanneeeee bendede kasık agrısı ve bulanti sızde hemsiresiniz herhalde bende hemsireyim raporluydum buay son raporum doktor basla derse baslıcam acaba baslasam dahami iyi olur dıyorum cnkı ıyıce duzenım degıstı ve olmayan bulantilar. var belkı orda yogunluksan kafam dagılır diyorm:(
Patatesanne 16+3 bulantılar devam. 2 günde bir zofer içiyorum 🥹 ama artık kabullendim böyle yaşamaya devam 🥹 doktorumuza 16. Haftada gittik kesin olarak kız dedi 🤩