NobleMom minikmucizeemaak sizin attığınız resimde çizgi göremeyince ekran görüntüsü alıp resmin parlaklığını değiştirip baktım. böylede iki çizgi görünüyor bilemedim 😂 inşallah vardır. Gönlünüzce olsun 🌸
minikmucizeemaak NobleMom Ayy aslında ışığa tutunca bunu çıplak gözle bende gördüm 2 çizgi var gibiydi dedim ki benim yaptığım test sncs böyle olur 😂😂 Bende bilemedim ya
myangelson minikmucizeemaak canım ben göremedim ama belki fotoğraf diye gözükmüyordur çıplak gözle gözüyordur 🙏🏻 hayırlısı olsun canim
myangelson minikmucizeemaak tövbe estağfurullah çizgi sayısı ugrastikca artıyor fazla uğraşmayın 4-5 falan olacak yoksa 😂😂😂 bı kan ver baktır istersen
minikmucizeemaak mother2 Yarın da ilk idrarla deneyip eğer yine çizgi görürsem vereveğim canım olmazsa cuma kadın doğum randevum var inşAllah inşAllah mucizem benimledir ❤️🤲🏻
mother2 minikmucizeemaak insallah canim benim 3 aylarin ilk gunlerinde rabbim ne dilegin varsa kabul etsin mutlaka haber et bize bak gecen ay bende tedavi gordum ilk cocugumda 3 sene ugrastim ikincide rabbim ugrastirmadi darisi size insallah
minikmucizeemaak mother2 Amiin canım Allah razı olsun tabi ki güzel haberleri size vermek nasip olsun inşAllah ❤️🤲🏻
minikmucizeemaak myangelson Yarın ilk idrarla yapayım ona göre de kan vericem bu testlerde bizi yanıltıyor vallahi bakalım belkide adet olurum
myangelson minikmucizeemaak evet ya bazı testler yanıltıyor ama ben hiç pozitif görmedim yalancı bile olsa kuruma çizgisi bile görmüyordum 🤦🏻♀️😅 hayırlısı olsun hakkında canım 🤲🏻🤍
minikmucizeemaak myangelson bende de var o durum gölge bile yoktu negatifken böyle olması da şaşırttı beni
ysmnkrc Kızlar ben de bir şey danışmak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim. Adetim 2 gün gecikti ama yumurtlamam 11 gün önce oldu gebelik varsa belli olur mu şuan hiç belirtim yok çünkü
minikmucizeemaak ysmnkrc geç döllenme olmadıysa çıkar canım anca geç döllenme olduğunda 14 15 gün gecikmede öğrenenler var benimde 10 gün geçti