Meltems53 bende öyle düşünüyorum ama burda bir çok postta rastladığım mevzular var. Geç döllenme olduğunda normal hamilelilte nasıl adetten önce çok belli olmayıp adet günü belli oluyorsa geç döllenme dede o şekilde. Burda çoğu kişinin adet gecikmesinden 13 14. Günde anca pozitiif gördüğünü duydum. Tabi ki umudum çok büyük değil, testin yanıltıcı olabileceğini düşünüyorum. Yarın ilk idrarla deneyip ona göre davranıcam. Doktor randevum cuma günü söktürücü kullanmayı düşünmüyorum burada bir arkadaş vardı gecikmenim 56. Gününde neredeyse 2. Ayında gebeliğini öğrenmiş Allah büyük 🤲🏻❤️