eftelya721 1Busenur1 o doğumdan sonra alınıyor benim süt dedigim içmek için veriliyor paketli litrelik süt
eftelya721 neshakin telefonla belediyenize ulaşın eğer hoşgeldin paketi varsa zaten bikgilendirirler doğumdan önce verildi bana
Lavina eftelya721 ben başvuru yapmak için aradaım ama belediyeye gitmemi belediyenin gelip evinin durumuna bilemem neyine baktıktan sonra 8 ayından sonra basvuru yapıp alıyorsunuz dedi bir doğum çantası için gelip evime bakmaları çok çok saçma 153 arayıp bilgi alabilirsiniz
eftelya721 Lavina ben aradığımda bana öyle birşey söylemedi doğum belgesiyle gidip bekediyeye basvuruyrsn ve 3 ay içersinde gonderiyor bu diğer dediğim sepet
Lavina eftelya721 çoçuk doğduktan sonrada bir anlamı kalmıyor ki bilemedim bana o şekilde söylendi bende hiç o uğraşa giremeyeceğim
Selenophile eftelya721. Hayırlı geceler. Başvurumuzu nerden yapabiliriz? Yardımcı olur musunuz şimdiden sağol 🙏🌹🌹
Ahsenveannesi Batman’da 12 hafta üstü gebeler doğum sepeti için 25 hafta ve üstü gebeler süt yardımı için başvuru yapıyor. Size yakın olan sağlıklı hayat merkezine başvurabilirsiniz
Btlmstfa Aradım ben 153 ü hoşgeldin paketini doğum yaptıktan sonra alabiliyormuşuz belediyenin yanındaki ek binadan
Esrahmet Btlmstfa ben kütahyadayim bizim burada da doğum belgesiyle beraber gidip alınıyor. Yoksa vermiyorlar