eftelya721 Merhaba kızlar Batman da yaşayan anneler bu sepetten yararlanın sizde birde süt yardımi yapıyorlar gebelik surecinde her ay 8 lt haberiniz olsun belediyeden ve ek binalarindan öğrenebilirsiniz
Nur1211 eftelya721 oo ne güzel. Bende başvurdum ama bizim beldeyede ürünler bitmiş biz 1000 küsur üstünde sıradayız bize gelmesi 4 5 ayı bulurmuş şansımıza 😅
Melisa41aras04Abdullah Kocaeli de oturuyorum bende hoş geldin bebek paketi aldım içinde herşeyi var çantası çok kaliteli özellikle
neshakin Melisa41aras04Abdullah bende kocaeli karamürselde oturuyorum. Paketi nasıl aldınız doğumdan önce mi sonra mı acaba. Birde nasıl başvuruluyor belediye sayfasında öyle bişey bulamadım ben çünkü belediyeye mi gitmem gerekiyor acaba?
Canm-oglum21 Diyarbakırda oturuyorum acaba bende alabiliyo muyum nasıl alınıyor bi bilgi verir misiniz?
eftelya721 Canm-oglum21 Diyarbakır da varmı bilmyrm ama bence tüm belediyeler veriyordur belediyeden bilgi alın
Btlmstfa @“eftelya721” eftelya721 belediyenin yanında olan ek bina mı neye göre veriyorlar peki benim daha karnım bile çıkmadı inanmazlar 😂
eftelya721 Fatmaakoglu ben kültür mah oturuyorum iluh arastirmanin orda bir bina belediyeye bağlı dediler bana ordan isim TC falan aldılar verdiler süt içinde bir sağlık kuruluşu var oraya yönlendiriyorlar aylık 8 paket süt litrelik
Btlmstfa eftelya721 İluh devlet hastanesi dğeil mi eski sigorta oraya yakın bi sorayım neredeymiş ek bina
Fatmaakoglu eftelya721 ben Bursa’da yasiyorum dediniz yer Bursa’da mi yani Muhtarlık felan bilmez mi yaa bu işi oğlumla hiç uğraşamam çünkü şehri bilmiyorum nasıl gidecegimide
Helinozan Hasretkurt bayindira sordum sadece büyük şehir belediyesinde var dedi bende durmadım üstünde