Humus Aksamlari bir saat yuruyus yapiyordum. Bu aksamda yuruyus yaparken surekli cisim geldi assagima baski hissediyodum. Neyse ewe geldim makat kismim nasil agriyo buyuk tuvaletim war gelmiyo gibi. Kasiklarimda degilde popo kismima vuruyor bel agrisi gibi birsey. Lavobaya girdim kahverengi sumuksu yapisik birsey gordum. Akintidan farkli belli yani. Nisanimin oldugunu anladm 😊 Suanda sancimi sayiyorum 20 dakkada bir geliyor gibi ewde oturuyorum. Sanci yida tarif edeyim kendimce belinizden asagiya dogru bel agrisi hissediyorsunuz. İgne batmasi gibi gelip giden bisey diil. Gaz sanciniz varda hic gecmiyor gibi. Aciyor tuvalete gitme hissi gibi skisikken agrir ya assagi bolgeniz o sekilde oluyor diger agrilardan farkli yuz ifadeniz degisiyor belinizi tutmak bastrmak masaj yapmak istiyorsunuz. Kabiz agrisi gibide diyebirim.iki dakka suruyor bel agirisi seklinde . Snra geciyor hicbiseyiniz yok gibi oturuyorsunuz bi yarim saat kadar bnmki simdilik. Snra yine aynilari oluyor. Evde Bekliyorum bakalm bundan sonrasi nasil gelisecek diye 🤭 sanciyi baska nasil tarif edeblirim bilemiyorum 🤷🏻♀️😊
Hannah Humus bence çok güzel anlatmışsınız Allah tek avazda kurtulmak nasip etsin. Yazınızı okuyunca bir ümitlendim yarın yürüyüşe çıkayım diyorum. Biz de 39+3 olduk inşallah çok bekletmez bebiş 😊
Aysehatun Humus hadi hayırlısı canım Rabbim sağlıkla bi avazda kucağına almayı nasip etsin gayet güzel anlatmışsın benimde ilk gebeliğim çok merak ediyorum sancıyı nasıl anlarım diye 38+6 haftalık hamileyim
Humus Hannah hep merak ediyodum nasil bisey sanci nasil sayiliyo die. Acaba karnimdan bisey gelip gidicekmibdie dusunuyordum. Agir bel agrisi baski hissi. Yuruyus yapiyordum 35 haftadan beri son haftalar herggun cikmaya basladm. Gercekten iyi oluyor psikoljik olarakta 😊
Humus Aysehatun sizinde az kalmis hayrlisiyla allah hepimizi bi avazda kurtarsin 😊🙏🏻😍 anliyosun belini tutmak istiyosun. Cok skisirsin yana done tuvalet ararsin ya oyle bisey agrisi 🤭
Hannah Humus sancıyı anlarız diye düşünüyorum ama umarım hastaneye gidince de şöyle 6-7 cm falan açıklığımız olur ki çok acı çekmeyiz. Sizin de kısa sürer inşallah ve epizyosuz bir Doğumunuz olur 😊
Aysehatun Humus Amin canım cümlemizi inşallah 😇 sancıların ne sıklıkta bizide haberdar et inşallah burdan
Humus Birdeee esim grip olmustu iki gundur cekiyor 🤒 bende hapsuruyorum inslalah rahat atlatrim 😁 ama olumsuz dusunmuyorum napalm hayrlisi 🤭😁🤦🏻♀️ Gelmis artik basa gelen 😁😁😁
mustafasengul Humus bizde 39+1 bekliyoruz vajinanda yanma hissettin mi bnm bu aralar acayip şekilde kemiği yanıyor sanki
Humus mustafasengul yanma gibi birseyim olmadi igne batmasi yasiyordum ben genelde. Ama sancm warken suanda oyle birsey yok 🤷🏻♀️
Humus Hannah ewet bende onu merak ediyorum aciklik olusmusmudr die. Sicak bnyo yaptim umarim gittigmde iyi birseylerle karsilasirim 😊
Zeynepizzettin Humus Allah kolaylık versın, cabucak dogurursunuz inşaAllah. Bndd 38+4 oldum artık bıran once olsun ıstıyorum,darısı basımıza artık 🤲🏻
Humus Zeynepizzettin evet insan artik dogsunda rahatlasam diye bakiyor. Hepimiz bi avazda dogururuz insallah 🤭😊😍
Gamze955 Humus. Peki bu sanci sirasinda karnindada kasilma oluyormu bebek toplanir gbi yoksa o olmuyormu ? Hayirli dogumlarin olsun insallah canim takipteyim.:))