yinehamile Hilal-13 ikinci hamileligim 1 yaşında bir kızım var ve 15 haftalık hamileyim her ikusinde de hiç kusma yaşamadım.
Hilal-13 Cayvarmiya canim ben olmasını istemiyor zaten hani genelikle oluyor ya bende niye olası acaba diye merak etim ama sabahları bulantı olmaya başladı çok kötü bişey mis kusmaktan beter 😂
Alimenur Hilal-13 benimde 7.haftayla beraber başlamıştı 13e kadar sürdü bulantı kusma tiksinme falan ve 7 kilo vermişim şuan 18+4üm yeni kilo almaya başladım
_yfs_ Hilal-13 benimde ilk hamileliğim zamanı gelince oluyor geçiyor Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲☺️
tazecikannee Hilal-13 bende çok kusma oldu o haftada başladı ama kardeşimde de hiç olmadı kişiden kişiye değişiyor
tubiii11 Hilal-13 boşver olmasın daha iyi 😊 benim 6. Haftadan sonra tam anlamıyla başlamıştı 9 hafta bitip 10. Haftada geri geldi 14. Haftada bitti ama herkes de aynı olmuyor kimisinden hiç kimisinden doğuma kadar sürebiliyor.
yinehamile cgdm-trzi yok daha öğrenmedim dün gittim sırtını dönüp oturmuştu, nasip olmadı. Siz öğrenebildiniz mi?
Betus16 Hilal-13 hayırlısı olsun canım. Bazı gebelikler rahat geçiyor. Bende 8+0 ım halen bulantım yok. Sadece 2 gün oldu. Onda da istifra edemedim zaten. Başka da olmadı şükür ❣️
Hilal-13 Tugbazdmr Allah yardımciniz olsun inşallah .Umarım olmama ben ama sabahları çok bulantı olmaya başladı çok kutu biseymis 🙁
Cayvarmiya Hilal-13 açlıktandır bulantı . hemen kahvaltı yapmaya bak ben sabah 6 da kalkıyorum kahvaltı yapıyorum eşimle 🤣