Ben 27 deyim doktorum kesinlikle hayır diyor zaten son aşılar toplatıldı tarihi geçmiş yenileri gelmiş sağlıkocağındaki hemşiremi çok seviyorum oda bir doz en azından yaptır diyor baştan beri doktorumla ilerledim gebe sayesinde kaldım falan oda yaptırma diyor iki arada bir deredeyim bende