Casperr ben aynı durumdayım canım 14-15 haftamdan beri yaşıyorum ağrıyı. Gittikçe ağırlaştı, 33+4 teyim şu son 10 gündür resmen bacağımı sürüyerek götürüyorum. Üstüne basmam imkansız, sol tarafıma yatmam imkansız hale geldi. Normal diyorlar. Magnezyum takviyesi de aldım ama bana mısın demedi malesef