NobleMom miracyusufveberilmoms Özele gidiyorum devlete değil. Kötü bir ilaç değildir tabiki. Ben sadece mg olarak biraz ağır olduğu için tercih etmedim
miracyusufveberilmoms NobleMom hmm bilmiyorum bana devlette vermişti alıp içtim baş dönmesi mide bulantısı yaptı sonra özeldekini aldım.
NobleMom Nurkcy Aynen bende öyle düşünerek biraz hafif olsun istemiştim 🙂 iyi bari içim rahat etti. Teşekkür ederim 🌸
Fatmaakoglu agustosboceklerim2 doktorlar onermiyor ağır bı folik asit dedi bana kullanma ben elenatal1 kullaniyorum