NobleMom ben kullandım folicUs doktorlarada sordum iyi dediler.. dozu yeterli sadece folik asit zaten. Folbiol u genelde folik asit düşüklüğü olanlara veriliyor dozu yüksek diye.. Ya da 2 3 günde bir için diyorlar.. bende 2 ay kullandıktan sonra başka vitaminlere geçtim. 12. Haftadan sonra bıraktırıyorlar genelde.