Tintinsu Safiyenurrr olabilir, en son gittiğimde baş aşağı dönmüştü, hala başı aşağıda hissediyorum ☺️
Cmrblnyzynp Benimde 23 mart yaziyo uygulamada 31+5 haftaligiz 3.dogumum olcak inşallah kızlarım 40 haftayı doldurmuşlardi bakalım bu nasil gelcek sağlikla dogsun insallah hepside 🤲🤲
Elaa_gozz Tintinsu yaa dayadığı zamanlar dışında bazen aşırı sert bir karnım oluyor ama sebebini çözebilmiş değilim ben de 😅
Elaa_gozz Tintinsu ayy 33+6 gece 34. Haftaya geçeceğim 34. Haftadan sonra bebek doğdu butonu geliyormuş onu görünce daha bir heyecan bastı 🙈🙈
Hel 29 mart dedi doktor ama 10 gün öncesinden beklemekte fayda var diyor herkes. Valla inanamıyorum hala doğuracağıma . Allah kuvvetini verir diye bekliyorum hala 🥹
Myildiz mrw32 ayni gunlerimizz benimde ilk dogum olacak heycanliyimm gelisimi ondendi 18 mart dedi bir dr biride 26 mart en gec dedi bakalim nasil olacakk 😊
cahillesohbetikestim Lutfiye20 30+4 üz şuan normalde mart sonu ama sezaryen olacağı için 20 25 mart arası olacak doğumum