Ay hanımlar konudan biraz bağımsız ama tam yeri aslında. Ben tamamlayıcı sigorta yaptırmıştım 8 muayene hakkım vardı. 5 tane kaldı ayrıca parayla muayene de olduğum için. Şimdi siz yazmışsınız ya her hafta çağırıyor diye, nst ye girerken her defasında özelde muayene açtırıyo musunuz🤔🤔 10 günde kontrol hakkı oluyor ama her defasında maueyen mantığında giderse bu haklar asla yetmez 🥴🥴 daha 25 haftalığım