30- 32 haftalarda nst bana çok garip geldi. Acaba özele gidenler para almak için mi bu kadar erken yapıyorlar bilemedim. İlk hamileliğimde benim durumum normalde zaten hep sıkıntısız gittiği için doktorum sadece ultrasonla kontrol etti. Nst hiç istemedi. Sadece 36 haftadan sonra her hafta kontrole gittim. İlk nstye 40+5 doğuma alırlarken formaliteden bağladılar. O zamanda sancım yada herhangi bir doğum belirtim yoktu, direkt sezeryana gittim. Gerçi bu durumda ben anormal oluyorum çoğu gebeliğe göre ama yine de 37den önce bana para tuzağı gibi geliyor.