Tugcelb Hsee 38+4te nişanım gelmişti canım tam 39da ise doğumum gerçekleşti. İnşallah hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrularınızı. Süreç zor olsada gerçekten diğer annelerinde dediği gibi kucağınıza alınca acılar geçiyor