Feyzaclk aman insanlar olumluyu unutmaya olumsuzu abartmaya alışmış takılmamak lazım. Benim ailem sağolsunlar hassas yapımı bildiği için ve ben daha 20-25 yaş arasında 4 ablamın da lohusalıgina şahit olup yardıma koştugum için şimdi bana destek oluyo sürekli “tadını çıkar bebeğinle en iyi zamanlariniz en güzel bağınız bu anlar” diyor. Ama eşimin annesi ve kardeşleri tam bi korku imparatorluğu.. fırsat vermiyorum biraraya gelmiyorum en ugak bi olumsuzluk anlatsalar “her çocuk her gebelik her hayat kendine özeldir. Hiç kimseninki kimseye benzemez” diyip konuyu kapatıyorum.
8 yeğenimin doğum ve ilk kırk süreçlerine dahil oldum. Bence bütün mesele yanında sana saygı duyan bebeğinle arana girmeyen destekleyici birinin olması. Ben ablalarıma ve yengeme bunu yapmaya çalıştım şimdi hepsinde dua ediyorlar elhamdulillah başarmışım.
Kendim de ilk bebegimi martta kucağıma alıcam inşallah. Heyecanla umutla bekliyorum tadını çıkarmak evladıma sarılmak kokusunu içime çekmek emzirmek hayalleri dışında hiç bi düşünceye zaman harcamamaya çalışıyorum. Sana da bunu tavsiye ederim. Allah yardımcımız olsun 💙