Cindindi ne güzel söylemişsiniz 🌸 ben de tıpkı böyle düşünüyorum. Ne mutlu ki annelerimiz var başımızda duracak, yol gösterecek, yemeğimizi, temizliğimizi yapacak. Ya kimsemiz olmasaydı… yine de o süreç değişik bir psikoloji tabiki, ama ben önyargılı olmak istemiyorum. İnşallah umduğumuz gibi geçer her şey