CeydaST tüp bebek sayesinde hamile kaldım. Tüp bebek doktorumda doçent doktordu ben daha bir şey sormadan transferden sonra ilk 3 aylık dönem geçince saçını boyatabilirsin demişti. ☺️ bence bu süreç biraz doktorun görüşüne ve inisiyatifine kalmış gibi duruyor. İçiniz rahat olsun hiçbir şey olmaz. Bu zamana kadar bilimsel kanıtlanmış hiçbir durum çıkmamış. Bende boyatıcam 1 hafta sonra. Kim ne der diyede takmayın, üzmeyinde kendinizi gerektiği yerde verin cevabınızı. Doktorunuzun onayını almışsınız sonuçta hiçbir problem olmaz.