Ben bi kere boyadım 29. Veya 30. Haftalarda normal boya ile. Diplere çok değdirmedim ama değdirsem de uzun bekletmez yıkardım. Ben de çok araştırdım herhangi kanıtlanmış bir zararı yokmuş. 34+4üm şuan bi sıkıntı olmadı cok sükür ya sanmıyorum bir sey olacagini da. Sigara alkol tüketenler var. boyanın bebeğe ulaşacağını pek sanmıyorum açıkçası.