rose_gold_26 Merhaba hanımlar, Eskişehir de detaylı ultrason için önerdiğiniz ve ya önermediğiniz doktorlar var mı? Bir kaç kişi var aklımda ama kararsızım. Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
rabiaaa26 rose_gold_26 merhaba ben alper yurdasipere gittim ve çok memnun kaldım bebeğimin tüm ölçütlerini teker teker hesapladı parmaklarını saydı vs hiçbir soru işareti kalmadı aklımda
SeKa26 rose_gold_26 Alper yurdasipere gittim ben çok memnun kaldım herşeyini ince ince detaylı şekilde inceledi aciklayiciydi tavsiye ederim
deneyimlianne2 rose_gold_26 doktorlarda Turgay Şener klinliği var. Çok bilgili bir adam. Kalbindeki 1mm lik açığı gördü. Aynı zamanda perinatolog.
rose_gold_26 Boncukannesi26 Randevu işini nasıl yaptınız peki , riskli bir gebeliğiniz mi var sizinde , genelde riskli gebeliklere bakıyor diye biliyorum.
Boncukannesi26 rose_gold_26 hayır riskli bir gebeliğim yok. Mete hoca sadece detaylı ultrason a bakıyor.
Diidosd rose_gold_26 Osmangazi üniversitesinde randevu verebiliyoruz dediler. Ben oradan alacağım sanırım
Luba Ben turgay şenere yaptırdım ücretli ama gerçekten mükemmel bir doktor gayet güzel ilgilendi sağolsun zaten bir çok kadın doğumcuda onun öğrencileriymiş
rose_gold_26 Luba Evet ben de duydum Turgay beyi , aklımda olan doktorlardan birisi açıkçası çok memnun kalan hastası var.
Diidosd Boncukannesi26 Mete hoca nerede görev yapıyor acaba. Eskişehir Osmangazi üniversitesi tıp fakültesi hastanesi olarak mı geçiyor.
rose_gold_26 Damlanek Benim doktorun bir kaç isim verdi karar sana kalmış dedi ama önemli olan perinetelog olması dedi. Arkadaşım gitti yakın zamanda oda çok memnun kaldı Turgay beyden.
deneyimlianne2 SeKa26 @rose_gold_26 Alper bey iyi ama riskli bir gebeşiğininz varsa gitmeyin perinatolog değil uzman değil yani herşeyin ultrasonuna bakıyor.
rose_gold_26 deneyimlianne2 Maalesef riskli bir gebeliğim var. Doktorum da muhakkak bir perinetelog tarafından yapılsın dedi onu dinlicem ama tıp mı yoksa Turgay bey mi onda karsr veremiyorum 🤔
deneyimlianne2 rose_gold_26 Melih bey de iyiymiş ben normalde Acıbadem’e gidiyorum kendi doktorum önermişti ama sıra bulmak öok zor Ogü ye. Sonra Turgay’a aldık. Benim de riskli gebelik bence o zaman Alper i eleyin direkt. Nolur nolmaz alanının uzmanı olsun bizimkinin kalbinde küçük bi açıklık vardı ve benim rahimmağzı kısalmam önemli şeyler bublar erken doğum falan. Oluyor onları gördü. İlk bebeğim de de vaedı Turgay by bulmuştu rahim ağzını
rose_gold_26 deneyimlianne2 Bende acıbademe Mine Hanıma. Bende de aynı şekilde kısalma var. Serklaj oldunuz mu peki. Tıpla ilgili olumsuz yorumlar da alıyorum açıkçası çok ilgilenilmiyor diye. O yüzden Turgay bey tercihim olacak sanırım.
deneyimlianne2 rose_gold_26 30 mm benim serklsj için 25 mm olması gerekiyor sanırım istirahat verdi evde yatıyorum iş yapmıyorum bebek aşağıdaymış bi de ilk sezeryanjmla arası yakın olunca öyle işte sizin süreç nasıl, Mine hanım da çok iyi ben Dr Ceren hanıma gidiyorum
Diidosd rose_gold_26 benim doktorum da Zafer bütünü önerdi bilgisi olan varmı onun hakkında. Birde detaylı ultrason ücretli mi acaba
rose_gold_26 Diidosd Zafer Bütün Şehir Hastanesi’nde sanırım doktorum onu da söyledi ama cihazlarında skntı varmış galiba ve randevu bulmak biraz skntı oluyor devlette.