MerveSinan Buseniizz kisiden kisiye degisiyor.Sabah 6 da 3 cm aciklik vardi benim.Oglen 12 ye kadar ancak 5 olmustu.Sonra suniyi verdiler tabi aksam.17.05 de dogurmustum.Bazilarinin cok hizli ilerliyor.1 saatte catala cikip dogum yapan da var 3 cm ile gidip
Halimbey Buseniizz benim açılmam ilerlememişti suni almıştım o yüzden bilmiyorum canım allah kolay dogum nasip etsin
hunilimom Buseniizz benim 3 cm açıklık vardı doğumum başlamıştı suyum gelmisti 5 saat sonra doğum yaptım
busenurrslmn Sancinizin şiddetine göre ilerler az sancı az açılma çok sancı fazla açılma gibi bu arada kaç haftalıksınız
Hifam Ben sancı ile acilden giriş yaptığımda 3 cm açılma var dediler yukarı doğumhaneye çıkana kadar 7 cm olmuştu sancım geldikçe yürüyordum benim 2nci gebeliğimdi
Buseniizz Hifam ilk gebeliğiniz nasıldı ikinci gebelikte açılma hızlı ilerletmiştir ilk gebelikte yavaş olurmuş
MerveSinan Buseniizz ilik dus acilmayi cok tetikliyor diye biliyorum.Benim maalesef suyum geldigi icin gitmistim.Ve sancilarim 100 ün ustune cikmiyordu acilmayi tetiklemiyordu.O yuzden de suniyi vermislerdi.
busenurrslmn Buseniizz merdiven inip çıkmak da iyi gelir doğumunun kolay geçmesi içinde eğer seviyorsan hurma ye
Babykalamar Buseniizz sicak kaynar dus sirtinizdan belinize dogru tutun karniniza tutun. O sicak suyun altinda squat yapin. Yasaginiz yoksa oncesinde korunmasiz iliski yasayin esinizle bi 15 dk uzanin. Sonra kaynar dusa girin. Kuzenim bu sekilde 2 cm aciklikla 3 saate dogurdu
Buseniizz hunilimom sancın mı vardı nasıl anladınız doğumun başladığını bugün kontrolüm vardı ama doktor eve gönderdi
hunilimom Buseniizz hayır hiç sancım yoktu 41 haftalık olmuştum sabah kontrol vardı gecesi suyum geldi gittiğim de 3 cm di 3-4 saat kendi sancimi bekledim gelmedi suni aldım öyle doğum yaptım
Gozde040 Buseniizz ilk dogumumda hastaneye gittiğimde nisanım gelmişti baktılar 3 cm açılma var dediler imza atip çıktım çünkü sancim yoktu eve geldim biraz iş yaptım duş aldım pilates topu merdiven ınip çıkma eğilme kalkma bunlar arttırıyor allah kurtarsın bi avazda inşallah