Sudedemirer BE2701_- banada kaynanam dediği için kullandım 😅 sakın kullanmayın hem kaşıntıyı arttırıyor hemde çok az bişey sürsen bile 1saate yakın karnıma yedirmeye çalıştım vazelini ama yapış yapış oluyor ve daha gergin hissediyorsun karnını
xRukenx BE2701_- Ben vazelinle bebek yağını ve hindistan cevizi yağını karıştırıyorum çok daha etkili özellikle duştan çıkar çıkmaz kullanın.. 30.haftamdayim karnıma sürdüğüm için catlamadi ama goguslerime sürmedim ful çatlak
buseyldz00 Sudedemirer hadi yaaa ya ben beyaz vazelin kullanmaya başladım ve göğsüm karnım aşırı aşırı kaşınıp geceleri uyutmaz hâle getirdi beni nedeni vazelinmiymiş yoksaaa 😱😱
busenurrslmn BE2701_- bende yeni çatlak oluşumu öncesi aşırı kaşıntı oluyor bir kaç gün sonra fark ediyorum kaşınan yerlerimde çatlaklar oluşmuş
Sudedemirer [](https://) bundan kullanıyorum şuanda gratiste indirimde 20 liraya aldım Bayadır kullanıyorum bir kere sıksan yetiyor karnına
Sudedemirer buseyldz00 evet olabilir çünkü bendede öyle oldu kaşıntıdan Tırnak izlerim çıkmıştı karnımda kedi tırmalamış gibi olmuştu kullanmayın bence
Ulkgvn Kontrolde doktorum badem yağı kullan demişti benimde hafif hafif bi kaşıntım var bebe yağı kullanıyorum ama ne kullanırsanız kullanın cilt yapınız catlamaya müsaitse çatlama oluyor
Mervetnl BE2701_- valla ben mustela falan aldım başlarda sonra o bitince yeni bir çatlak kremi almadım. Bebe yağı kullanıyorum birde vücut nemlendirici ikisinde de özel bir marka yok 32 haftalık oldum hiç çatlamadım inşallahta çatlamam ilerleyen haftalarda ama kaşıntı hissedince hemen nemlendiriyorum annemler çok tembihledi kaşıma diye 🤪😅
Mervetnl xRukenx vazelin kullanmayın bemce petrol var içerisinde 🙏🏻 Birde bence daha çok kuruluk yapıyor sürekli kullanımda onun yerine nemlendirici çok daha iyi olur 🙏🏻
Ezgi_333 BE2701_- artık geriliyor çatlamaya başlıyor olabilir bebe yağı, hindistan cevizi yağı,zeytin yağı bu tür şeyler sürebilirsiniz en pahalı yağlar bile ise yaramayabiliyor cildinden dolayı, her insan catlamiyor mesela