Selisce BE2701_- bende 26 haftalığım ve kaşıntıdan mahvoluyorum etrafımdakiler kaşıma kaşırsan çatlarsın diyorlar ben badem yağı ve kantaron yağı kullanıyorum sürekli sürmüyordum ama artık sürekli sürüyorum 🫠
busenurrslmn BE2701_- bende yeni çatlak oluşumu öncesi aşırı kaşıntı oluyor bir kaç gün sonra fark ediyorum kaşınan yerlerimde çatlaklar oluşmuş
Dilek_60 BE2701_- bende 22 haftaliğım yeni yeni benim de kaşıntı başladı bakalım arkadaşlar ne onericekler bende bekliyorum
Mervetnl BE2701_- valla ben mustela falan aldım başlarda sonra o bitince yeni bir çatlak kremi almadım. Bebe yağı kullanıyorum birde vücut nemlendirici ikisinde de özel bir marka yok 32 haftalık oldum hiç çatlamadım inşallahta çatlamam ilerleyen haftalarda ama kaşıntı hissedince hemen nemlendiriyorum annemler çok tembihledi kaşıma diye 🤪😅
EsraKadir-25 Kızlar 12 haftalığım şimdiden kaşıntım çok fazla lierac aldım kullanıyorum iyi de geliyor son trimesterde de bioil kullanıcam çevremdekiler ikisindende çok memnun kaldılar darısı bizlere hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişlerimiz
Yusra61_ Selisce bende araştırıyorum çatlak kremi Ya da yağı fakat hep aklımda kantaron yağı var sanki daha etkili olur diye düşünüyorum işe yarıyor mu sizce ?
Merveclnk BE2701_- en güzeli ben o budalaligi yaptm çok geç sürdüm nemlendirici catladi 1 günde sonra kızardı kabardı kasidim sonra onu belime bacaklarıma kasiklarima dağıttım önünü alamadım sonra berbat oldu berbat cildiyeye gittim yüzüme kadar sıçradı düşünün.
BE2701_- Merveclnk bende milletin lafını dinledim bu zamana kadar yoksa ben krem alacaktım krem kullansanda çatliyor dediler hep.
Merveclnk BE2701_- kullan olsun nemlendir yani geç başlama sakın özel çatlama kremlerinden de bakabilirsin.
Sudedemirer Benimde çok kaşınıyor ilk vazelin kullandım sakın kullanmayın daha çok kaşındırdı şimdi çatlak yagı var onu kullanıyorum çatlagım hiç olmadı ama kaşıntıya iyi geldiğini söylediler ondan aldım kullanıyorum baya iyi kaşıntım durdu
BE2701_- Merveclnk az önce nemlendirici Krem sürdum kaşinti birden durdu artık Perşembe günü idare edecem canım o zaman alırım.