Fbd ☺️ 🙏 Aksinin yorumu yazana da okuyana da faydası yok ki, post açan da bunun için açıyor ve yalnız olmadığını görmek için. Hepimizin en çok ihtiyaç duyduğumuz şey olumlululuk bence. onu halledersek gerisi geliyor ☺️ Hamilelikte gerçekten Şeymaya bağlayıp positive vibes only diye dolaşmak lazımmış 😂