EslemNaz ben de içerdim bıraktım asla içmedim kıyamam ki ona
hatta eşim bile bıraktı
anladım ki çok daha güzelmiş sigarasız hayat her şeyin tadı varmış, kokum yok oldu
İleriki aylarda nefes alman zorlaşıcak sigarayla daha zor olucak
Bi arkadaşım içerdi haftanın 3 günü çocuk hastanede alerjisi, hastalığı, bronşiti hiç geçmiyo bu Hayatı istemezsin emşn ol