Dilaraa23 canim ben gece 12 den sonra su dahi icmedim sabahta 8 bucukta gttim kan verdim bana 50 mg glukoz verdi doktorum ve inan tadi anlatildigi kadar seker degil sanki bi teneke cilekli gazoz iciyormussun gbi ki oyle bnmki cilek aromaliydi ictim bi saat sonra yine kan verdim . cok sukur sekerim yuksek cikmadi