otekidunyali 1 ay mı, ben sezaryenin 3.günü evimdeydim ve ayaktaydım. Hiç yatmadım. Evde annemler vardı, onlar yemek falan yaptılar ben de bebeğe baktım duş aldım kendime baktım vs. 5. Gün falandı annemleri dışarı yolladım eksikler vardı bebek bezi kovası falan. Onları almaya gittiler ben de onlar gelene kadar yemek yapmıştım.
Tamamen sizin ameliyat sürecinize bağlı bu durum. Daha önce burada yazmıştım, ilk gece bağdaş kurup emzirdim hemşire ne yapıyorsun sen dedi. Hiç ağrım yoktu. Evde de çok rahattım.
Siz, bebeğiniz ve kendiniz için güçlü bir psikolojide olursanız hiç sorun yaşamazsınız. Zaten vajinal doğum gibi de değil kanama vs de çok olmuyor.
Bence halledersiniz eşiniz de sorumluluk sahibi ise.