gmzhrn bana göre söylemesi zor ya kulağa hoş da gelmiyor bence arkadaşımın iki kızı var birine ebrar diğerine erva koydu söylerken herkes babası bile ebar erar filan diyordu yani çok kişi zorlandı erva ya Eva diyorlardı nenesi filan
Ama Vera çok güzel kulağa hoş geliyor söylemesi de kolay 🎈🎈🎈