Vildantas benim doktorum bir tane kozmetik markalardan(lierac, bio oil vs) al bir de doğal yağlardan(Hindistan cevizi, badem,kakao yağı) birini al dedi. Sabah birini akşam birini sür dedi. Günde 2.5-3 lt su da içtim. Ona da dikkat edin. 37+3 üm bu şekilde devam ettim çatlağım olmadı inşallah sonrasında da olmaz 🤲🏻☺️