71oyku81 merbaba bende duzceliyim ama duzcede yaşamıyorum ah memleketim çok ozledim hide hamile olunca gelemiyoruz malesef
71oyku81 81esra amin inş bende okul evlilik derken 10 yildir il disindayim memlekete yakinim kirikkalede yin ankaranin yani ama gebelikte gelmek zor oluyor gele ki bir cocuk daha varsa evde 🙂
Essraanil 81esra hangindoktora gidiyorsunuz acaba benim doktorum da düzcede 2 haftada bir ona geliyorum😍
Gizemmm-61 Essraanil cagsu Mustafa beye gidiyorum , ama devlette Mustafa şaş olması lazım Cok özenli bir doktor
81esra Essraanil ben devlet hastanesinde sevgi selene gidiyorum alanında çok iyi bir doktor memnunum 😊