nebakiyonkomikmi minik_koala_ve_annesi EymeninAnnesi__ @Papatyaaa__ @cahillesohbetikestim @bebek_firarda Kızlar bana bı akıl verin haftasonu geniş çaplı misafirlerim olacak tüm menüye karar verdim bir tek anayemek kaldı ne yapabilirim akıl verin 😔
cahillesohbetikestim nebakiyonkomikmi kürdan kebabı, patates püresi eşliğinde et sote, orman kebabı, fırında güveçte köfte,et yada tavuk, karnıyarık, fırında misket köfte aklıma gelenler bunlar canım
Papatyaaa__ nebakiyonkomikmi canım bence kendini çok yormadan fırından tavuk falan yapabilirsin karışık sebzelerle yada tavuk sote bence
minik_koala_ve_annesi Siracinannesi hasta mi canim gecmis olsun dhaa ne olsun hic yemek olmamasindan iyi😇
Siracinannesi minik_koala_ve_annesi sünnet oldu kuzum çok korktum gece anı hareket eder de birşey olursa diye 😂
nebakiyonkomikmi Papatyaaa__ Onuda geçen hafta yapmıştı gelenlerden biri aynısı olmasın istedim yoksa kolaylık olarak baya işime gelirdi tavuklu patatesli sür fırına hazır 🙂
nebakiyonkomikmi Papatyaaa__ 30 kişilik bir misafir olduğu için çok uğraştır Canim o beni tepsi tencere yemeği daha iyi olur gibi geldi 🌸
Papatyaaa__ nebakiyonkomikmi 30kişi mi hamilesin ne diye gelir ki o kadar insan yazık değilmi sana canım?
minik_koala_ve_annesi Elifdamlayildiz ahahaha bende gidmeedim canim yemegi yaptim esim disarids yiyelim dedi🤣
Elifdamlayildiz minik_koala_ve_annesi varya yemek yapmasaydin eşinin evde yiyeceği tutardı o zaman hep tam tersi olur😂😅
minik_koala_ve_annesi Summerwine cok guzel.uzerine yogurtta dokeriz biz daha guzel.olur afiyet olsun cansi🥰
Summerwine minik_koala_ve_annesi teşekkür ederim canim😍evet öylede çok güzel oluyor biz de yanında yedik☺️
Deletedmom_85 Bugün bir değişiklik olsun dedim eşime gönderdim seçenekleri o seçecek henüz cevap gelmedi😬 benim gönlüm a ve d den yana😅 A Çıtır tavuk + pilav B patlıcan söğürme + tarhana çorbası C bulgur pilavı + cacık D brokoli + peynirli makarna+ belki çorba
minik_koala_ve_annesi Deletedmom_85 bende b ve d den yana canim hadi bakalim gene 4 gunluk menu cikmis sana mis gibi afiyet olsun😇