miniyo Teslimenursevil A bir de ben de sabah verdim testi akşam 9 gibi e nabız a düşmüştü siz yine gece uyanıp tekrar bakarsınızzz 🌸🌸🌸🌸
NobleMom Teslimenursevil ben de geçen hafta öğrendim hamile olduğumu benim de böyle silikti 🙂 kızımda da ilk bu kadar silik çizgiyle öğrenmiştim. İnşallah hayırlısıyla pozitiftir 🤲🏻
Teslimenursevil Minikomamy adetim 2 gün geçti adet olcak gibi kasıklarımdada ağrı var bide niye bilmiyorum ishal gidiyorum 2 gündür
Ayytacc Teslimenursevil saglik ocaginda cikan kan sonuclari hemen dusmuyor sisteme aramaniz lazim benimde basima geldi
Minikomamy Teslimenursevil bende senin gibi çatlatma iğnesi vurdurdum şuan 11. Günüm ilk gün sadece ishal karın ağrısı oldu başka da olmadı
Vusaleeee Teslimenursevil hemenmi cikiyir? Bende boyle hamile kaldim 5 dakika icinde cikiyorsa ihtimal buyuk
TubaGokhan Vusaleeee merhaba bende birşey sorucam üç tane ayrı test yaptım pozitifti kan verdim 1.20 çıktı beta neden böyle olabilir yükselme ihtimali varmıdır sizce denk geldiniz mi ?
Oznur_ece65 Benim bu şekilde çıkmıştı da değer referans dışı diyor o ne oluyor daha doktora gitmedim soramadım bileniniz var mı
CeydaST Oznur_ece65 ara değer yani gebe olmayanda olması gereken değer 0 ile 5 arası. Sen gebesin ve referans değer aralığından yüksek çıktığı için değerin öyle yazıyor sıkıntı yok yani