Teslimenursevil CeydaST ya anlam veremiyoruö düne kadar hep çizgi gördüm ama bıgün yok resmen anlamıyorum
CeydaST Teslimenursevil en iyisi gidip kan verin isterseniz daha güzel olacak ne olduğunu anlarsınız o zaman
Oznur_ece65 Teslimenursevil çoğu insanda değişiyor canım valla çok istedim hayırlı haber almanı umarım kabul olmuştur duam 😊😌
Oznur_ece65 Teslimenursevil kız E nabız şifreni bana da ver bakayım 😂😂vallahi çok merak ediyorum ya😂😂😂😂
Teslimenursevil Oznur_ece65 Allah seni ya yazacam sana aşko bende sürekli girip bakıyorum ama çıkmamış daha
Oznur_ece65 Teslimenursevil Rabbim de biliyor vallahi çok istiyorum bilmiyorum senin için çok istiyorum inşallah hayırlı haber olur🤲🤲🤲
Esila201619 Bende bugun test yaptim pozitif cok sükür adetim 4 gün gecikmisti. Garanti olsun diye kan da verdim sonucu yarin alcam. Testler doru oluyor normalde ama kan daha kesin bence sende ver bi
Mrsfly Teslimenursevil eğer sağlk ocağında yaptırdıysanız bulunduğunuz ilin halk sağlık labaratuvarını aratın google den ordan cıkabilir o sayfaya bakın sonuçlar önce oraya düşüyor.
Halimbey Teslimenursevil çok silik çıkabilir çok yeni gebelikse benim bu gebeliğim silik çizgiyle oldu sonra tekrarladım netleşti kan verdim şu an 31 haftaligim
Teslimenursevil Halimbey ya benim anlamadığım testlerim silik çıkıyodu bıgün test yaptım yine çıkmadı reglimde 2 gün gecikti
Papatya02 Teslimenursevil çatlatma iğnesinin etkisiyle cizgi cıkabiliyor canım doktorum öyle demişti bana 14 geçmeden test yapma diye belkide sizin öyle olmustur
Kubbrra-87 Teslimenursevil kimyasal gebelik olabilir her gun koyulasma olmuyosa sayet ve sonraki gunlerde cikmadiysa malesef kimyasal olabilir
miniyo Teslimenursevil A bir de ben de sabah verdim testi akşam 9 gibi e nabız a düşmüştü siz yine gece uyanıp tekrar bakarsınızzz 🌸🌸🌸🌸
Ayytacc Teslimenursevil saglik ocaginda cikan kan sonuclari hemen dusmuyor sisteme aramaniz lazim benimde basima geldi