İzmirdeki sistem aynı mıdır bilmiyorum da geçen hafta istanbulda dayanamayıp acile gittim randevu çok geç bir zamana bulmuştum. 30haftalık hamile olduğumu bebek doğmadan geçirmem lazım uyuyamıyorum deyince konsültasyon için aynı gün cildiyeye gönderdi doktor bu tarz şeyler yapabiliyorlar aslında belki uyuz değildir ilgilenmezler diye özele para vermek istememiştim ilk aşamada. Banada ilaç verdi evdeki tüm kıyafetleri çöp poşetine koydum 1 hafta bekletiyorum giydiklerimi hemen yıkıyorum her gün nevresim ğtülüyorum falan şimdi 32 haftalık olcaz çanta hazırlamam lazım hazırlayamıyorum şu illet geçmeden