gokceveannesii Aaaysee ilk gebelik yaşamanın heyecanı ve tedirginliği sanırım çok kafam karışıyor gün geçtikçe daha kaygılı oluyorum ne yapacağımı şaşırdım
Aaaysee gokceveannesii benimde ilk gebeliğim ama bir sey olmaz insaAllah ya kafasındayım genelde 😁 bide sütten bir sey olsaydı bu zamana kadar olurdu bence dediğim gibi hep içiyorum 27+4 üz
Elifdamlayildiz gokceveannesii kız kimse yokk benle eşim tekiz izin gününü bekliyorum birlikte yaparız diye😂🙊
gokceveannesii Elifdamlayildiz ayy keşke komşum falan olsaydın benim bulantım geçti sayılır yapardım valla 😂❤️
gokceveannesii Elifdamlayildiz İstanbul Gaziosmanpaşa 😂 ben de buraya taşınalı 6 ay oldu da apartmanda bile yok komşum çok kıskanıyorum komşularıyla gün falan yapanları 😂
Elifdamlayildiz gokceveannesii karşıda kalıyormuş bende beykozdayim ,bende özledim valla baba evinde sabah akşam birbirimize çaya kahveye giderdik ,benimde bı buçuk yıl oluyor sadece bebisli bi tane komşum var tatlis biri onun dışındakilarle yaşım tutmuyor 🙊😂
gokceveannesii EsenCebeci Onlar da güvenilir değil diyorlar ama günlük pastörize süt varmış ondan deneyeceğim sanırım
Elifdamlayildiz Sahnedekimadam ya ilk gecede 2 tane kullanıyordum hiç işe yaramadi doktorum doz yukselttirdi gece iki sabah bir şeklinde bı sure hafifletti baya çok hafif bulantım oluyordu ama bı kaç gündür kusmalar kullanmama rağmen geri geldi ağlanacak duruma düştüm ya😢
Sahnedekimadam Elifdamlayildiz Ben sabah öğle akşam tok kullandım .. bu şekilde hiç bulantım olmadı.. bir ara folikasitimi değiştirmiştim o zaman işe yaramamıştı.. böyle dene istersen bi senin gibi kullananlar genelde etkisini yitirdiğini söylüyor..
[silindi] gokceveannesii küçük 200ml den içiyorum ben sıcak sütü sevmediğim için soguk tüketiyorum zaten pastörize süt kaynatmaya gerek yok soguk içemediğin sürece