gokceveannesii süt aslında çokta sağlıklı değil. Bilinenin aksine. Şimdiye kadar çok faydalı olduğunu mutlaka tüketmemiz gerektiğini falan söylediler hep. Ama aslında o kadar da faydalı bir besin değil. İçmesinin de olur. Onun yerine yoğurt, kefir gibi şeyler tüketip sütten alacağınız şeyleri onlarla takviye edebilirsiniz. İlla içmek istiyorum derseniz de altın süt tüketmenizi tavsiye ederim. Normalinden daha Faydalı en azından