Gebelik şekerim yok tam aksine hep düşük çıkar hatta şeker yüklemesi de yaptırmadım ama bende de hamileliğin başından beri var ağız kuruluğu günde 3 litre su içmeme rağmen .. sanırım hamileliğin getirdiği bi diğer eksi de ağız kuruluğu çok da idrara çıkıyoruz idrara çıktıkça vücut kuruyor