Yesraan Kızlar suda içiyorumda ama ağzımın içi hep kuruyor neden kaynaklı olabilir? Şekerden kaynakli olabilir mi şekerim yok ama.
AhuMtl Yesraan gebelik şekeriniz olabilir. Bende günde en az 3 lt tuketmeme rağmen devamlı agiznkuruligum var aşırı tuz ve şeker tüketimi + gebelik şekeri kurulugun en baş sebeplerinden
yagmur50 Yesraan benimde ağzım kuruyor su içmeme rağmen ama bende gebelik şekeri var ondan kaynaklı diye düşünüyorum
Karman34 Yesraan benimde öyle ilk 3 aylık dönemde birde şimdi son 3 aya girdim gene başladı şeker testi yaptırdım ben çıkmadı bende ama neyden kaynaklı anlayamadım 🤷♀️
Karman34 Yesraan yani bir görüşün doktorunuzla şeker testi yaptırdığım için bende o ihtimal yok çünkü
Nazogelin Merhabalar, 15 haftalık hamileyim, burun ve ağız kuruluğu neredeyse en başından beri var. Gebelikte olabilir dedi doktorum, şeker vs. yok. Bol su içip nemlendirmek gerekiyormuş ☺️
msmerveacar Yesraan merhaba bendede aynı durum var ne kadar araştırdıysamda bulamadım sebebini. Bugün şeker testine gittim şeker de çıkmadı neden oluyor bende bilmiyorum
AhuMtl Yesraan ona baktirirsaniz iyi olur bende şeker yok dedim açlık glikozuna baktırdım ama şeker yüklemesi ile gesfasyonel diyabet çıktı. Tabi herkes de aynı olmuyor.
yagmur50 Yesraan benimde aç karnına iyidi şuan var ya da yok bilemeyiz haftanız az kalmış gerçide işte yaptırmamak bazı şeyleri bilmemizi engelliyor ben iyide çıksa yaptırdım ve gebelik şekerim çıktı şuan düzenli olarak diyet yapıyorum kontrol altına almak içininşallah birşey yoktur sağlıkla kavuşun bebişinize 🙏🏻