Aysegul123Defne 36+6 dayız kafası 41-42 ile uyumlu çoktan sınırı geçmiş. O yüzden 90% sezaryen dedi. Zaten inse inip normal gelirdi bu kadar açılma ve kısalıkla ama inemediği için öyle zorluyor ama gelemiyor muhtemelen. Eve geldik bugün takip edicem sıklığını ona göre gidicez tekrar ama sabah yine gidicez nstye en fazla 1-2 gün bekleyecek sezaryene alıcak kilosu da önde