37+4 geçen hafta 3200dü bebeğin kilosu düzenli sancım cıktı ilk nts de sonra düzensiz çıktı. Sancılarım 100 80 falan oluyor kasılma ve bebeğin hareketlerinin ağrısını karıştırdığım için çok net ayırt edemedim. Perşembe doktora gidicem yeniden açılmaya bakar mı bilmiyorum. Kasılmalarım ağrılarım çok oluyor. Bazen vajinam ağrıyor kesiliyor gibi. Onun dışında iyiyim.