FatmaAselinAnnesi_60 KumsAlyaa kuzum bnce hiç korkma sağlıklı olması önemli genetik durum da olabilir sağlıklı olsun da doğum dan sonra bebiş kilolu olur bnce stres yapmayın 🤲
KumsAlyaa cahillesohbetikestim evet orası da öyle Kızlar FatmaAselinAnnesi_60 ama o kadar muz yiyorum ceviz falan filan ne bileyim biraz az geliyor ister istemez üzülüyorum
pinarsabrii BBuseY evet bizde nstye girdik ağrı sızı yok 😄 1 şubatta tekrar gideceğiz eğer hala dönmezse sezaryen günü verecek doktorumuz 😍
BBuseY pinarsabrii bizim bebiş çoktan dönmüştü 29 haftalardan beri. Ama doktorum dedi ki önemli olan doğum anında nasıl pozisyonda olduğu dedi. Şuanlık normal doğuma doğru gidiyoruz bakalım 🥰🥰
FatmaAselinAnnesi_60 KumsAlyaa doktorum bana istediğin kadar ye iç bebek aldığı kadar kilo alıyor bu anne baba genetiği oluyor demişti
Duyguucnr BBuseY 38+6 da perşembe günü görüş günümüz ilk kez de çatı muayenesi olacak merak içindeyim🫣
pinarsabrii BBuseY bizimki de 27. haftalarda dönmüştü doğum pozisyonunda idi, sonra ne olduysa tekrar ters döndü dönüş o dönüş 🤦♀️ sağlıkla olsun da normal doğum ya da sezaryen fark etmiyor artık🙏