Aybuke5 bel ağrısı normal diyorlar canım rahim genişledikce bebeğin yeri açıldıkca bel ağrısı yaparmış bende de var çünkü . Ama yine de kontrole gittiğinde doktora sor canım bel ağrının olduğunu belirt bazıların da başka etkenler de olabilir tabi Allah korusun ama bildiğim kadarıyla rahimin genişlemesinden oluyor😊