mother2 Alparslannannesi hayir benim arkadasimin 560 cikmisti oda bundan bi tik koyuydu bi daha kan ver sen icin rahatlasin bi kere kimyasal oldu diye hep olacak degil ki
Alparslannannesi mother2 ahh be canımın içi ben neler yaşadım ne kimyasallar ne ölü doğumlar of off neler neler oyuzden korkum tavan bugün yine gidip vericem kan
mother2 Alparslannannesi guzel cikmis iki gun sonra persembe gunu tekrarla 1000 i gecer buyuk ihtimal o zman cumaya da doktora gidersin
Alparslannannesi mother2 yok canım b7 sabah gidicem benim düşük tehlikelim var kan pihtilasmasi var hemn igneye başlaması gerekiyor oyuzden görüştüm hemen gel dedi