cahillesohbetikestim Dilarac Muhammed Alparslan 🦁🧿💙 yazıyor oğlum doğduğundan beri can oğlumun adı 🦁🥰
Rakibeozturk Avuçların içine dünya dökerim 30.11.18🌎 bende Atlasım ol gel dünya güzelim 30.11.18🌎 eşimde
Mnreyaren Babasının kızı… yaziyor ilk ogluma 4 bucuk aylik hamileyken kaybettim babami. 4 yil bitiyor yarası hala derinde 😪
gul12320 Annesininportakali53 kızınızın adı galiba çok güzel bir isim bende kızımın adını buğlem ada koyucam Allah’ın izniyle 😂😍
Annesininportakali53 gul12320 evet kuzum kızımın adı dogduktan hemen sonra kimlik islemleri yapilacagi zaman son dakika karar vermiştik 🤭 adıyla gelsin inşallah