mertveannesi2211 Dilarac Bir duanın içindedir sevdiklerimiz,bir dua kadar yakın,bir dua kadar içten…Ve bir duaya,birde sevdiklerimize dokunur yüreğimiz…yazıyor sanırım 2017 den beri 🙂
gul12320 Annesininportakali53 kızınızın adı galiba çok güzel bir isim bende kızımın adını buğlem ada koyucam Allah’ın izniyle 😂😍
Umrangunes Ü❤E😻G😻G😻M🌞👶🏼 Sirasiyla benim esimin 1,2 ve 3. Kediciklerimin bas harfleri en sondaki Güneş ve bebek dogacak oglumu temsil ediyor ismi Güneş olacak inşallah 🥰
Svdmhmtyhy Bir hayat ki sonu cehennem, bu hayatın sefasından ne çıkar? Bir hayat ki sonu cennet, bu hayatın cefasından ne çıkar?
tsmmst Dilarac bende “Live 🌍 Love ❤️ Laugh 😄” yazıyordu geçen gün kafam attı Meşgul olarak değiştirdim 🤣🤣🤣
1prensannesi_ Dilarac Yenı bır sayfa actım hayatımda Once Allah sonra senın adınla başladim Ⓜ️yazıyor🤓
burcin-2202 Dilarac YAŞADIĞIN HER ŞEYDEN, BİR YOL VARDIR DERMÂNA. DİLİN, GÖNLÜN, HÂLİNLE, DUÂ EYLE RAHMÂN’A… 🧿 B❤️Ş 🧿 Yazıyor 😊🫶