Ebrugb bizimkine son zamanlarda bir iyilik geldi artık nedense (bir yerlerimi kaşıyayım da nazar değmesin🙈)o yüzden onunla problem yaşamıyorum artık çok şükür ama ilk zamanlar senin çocuğunu taşımak istemiyorum falan derdim sonra da yalnız kalınca aklım başıma gelir oğlumdan özür dilerdim.🤦🏻♀️Ah şu hormonlar.Bizim derdimiz kaynana onun da ne kadar yüzüne söylersen söyle anlamıyor ya o da başka bir mesele.🤦🏻♀️🤷🏻♀️