Daisyy ben bana,eltime söylenenleri,yapılanları anlatsam şok olursun.Ben de gurbetteyim ve kaynanam karşı dairemde.Hamilelikten sonra daha da koymaya başladı gurbet bütün özel günlerde ailem yanımda olamıcak belki doğumuma bile yetişemeyecekler ve ben nefret ettiğim insanlarla beni sinir etmeleri eşliğinde doğuma gideceğim korkum var.Sustukça daha da üstüne geliyorlar insanın önceleri saygısızlık olur diye susuyordum eşimle aram bozulmasın diye ama baktım ki karşı taraf buna değmiyor çat çat söylüyorum.Kayınpederimle iletişimimiz sıfır zaten kaynanam sağ olsun çok yüzsüzdür nefreti asla yüze söylemez komşuyla kızlarıyla arkadan konuşur.En nefret ettiğim insan tipi.Ben de o yüzden hiç sakınmadan yüzüne söylüyorum artık.Yapılanları eşim de gördüğü için artık hiçbir şey diyemiyor bana hatta annesini babasını susturuyor