Canım benim doktor belirledi yalnız ben 35 haftada Dr değiştirdim artan doğum ücreti yüzünden ilk doktorum 38+5 te alacaktı 2 Şubat ta ama şimdi ki Dr um bu tarihi verdi açıkçası bu daha iyi oldu çünkü çok fazla sertleşme toplanma oluyor rahim kasik ağrısı ve çok agirlastim