Lavinya1014 Bende var sol tarafta şişlik 27. Haftada oldu doktorum vajinal ödem korkulcak bişey değil dedi eller ayaklr gibi bazen vajinadada ödem oluyo baskıdan dedi krem verdi
Emineedrk Elifsntrk bende 29 dayım bazıları normal doğuma engel oluyor diyor bazıları ben normal doğurdum diyor kafam karıştı valla çatı muayanesinde mı bakıcak doktorunuz 🙈🥰
Elifsntrk Emineedrk Evet evet çatı muayenesi yaparken varisleri de kontrol edicekmiş 😊 inşallah engel olmaz bende baya gördüm yaptım diyen de umarım gönlümüze göre olur herşey 🙏🏻