Kagan_pasa2 ben kesinlikle ama kesinlikle spinal olucam çok daha avantajlı genele göre . Her aşamayı çok iyi biliyorum sonda , omuriliğe iğne yapılması vs ama ne hissedeceğimi bilemiyorum 😂 şansıma doktoru tanıyorum hastanede çalışan hemşirelerin yarısı okul arkadaşlarım eşim doğuma girecek oda sağlıkçı bir de yakın arkadaşım giricek ama ona rağmen tedirgin ve heyecanlıyım🙈🙈